OPĆI UVJETI I ODREDBE

1. Općenito

Opći uvjeti i odredbe sastavljeni su u skladu s propisima o zaštiti potrošača, na temelju preporuka Gospodarske komore Slovenije i međunarodnih kodeksa za internetsku i e-trgovinu. Internetskom www.matoyu.si trgovinom (u daljnjem tekstu “internetska trgovina”) upravljaju TPOINT, spletna prodaja, Tomi Ropar s.p., pružatelj usluga e-trgovine (u daljnjem tekstu “Trgovac”).

Prijavom u internetskoj trgovini posjetitelj dobiva korisničko ime koje je identično adresi njegove e-pošte i korisničku lozinku koju je naveo sam korisnik. Korisničko ime i lozinka nedvosmisleno definiraju i povezuju korisnika s podacima koje unosite. Posjetitelj potvrđuje i jamči da je odrasla osoba, potpuno poslovna osoba. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo na kupnju. Kupnjom proizvoda korisnik postaje kupac.

Ovi Opći uvjeti i odredbe definiraju rad online trgovine, prava i dužnosti posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Trgovca i korisnika kao kupca proizvoda u ponudi online trgovine.

2. DOSTUPNOST INFORMACIJA

Trgovac se obvezuje da će korisniku u svakom trenutku biti dostupan:

  • podatke o identitetu Trgovca (posebno o imenu i registriranom uredu
  • društva i broju registra u koji je društvo upisano);
  • kontaktni podaci koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (e-mail adresa, telefon itd.);
  • informacije o bitnim karakteristikama proizvoda ili usluga obuhvaćenih ponudom internetske trgovine, uključujući usluge i jamstva nakon prodaje;
  • informacije o pristupačnosti proizvoda ili usluga iz ponude internetske trgovine;
  • način i uvjeti isporuke proizvoda ili izvršavanje usluga, posebno mjesto i vrijeme isporuke;
  • informacije o načinu plaćanja;
  • informacije o vremenu ponude iz internetske trgovine;
  • informacije o razdoblju u kojem je još uvijek moguće povući se iz ugovora i uvjetima povlačenja;
  • informacije o mogućnosti vraćanja proizvoda i koliko takav povrat košta korisnika;
  • informacije o postupku uz korisnikovu pritužbu i podatke o kontakt osobi korisnika Kontakt tradera.

3. PONUDA PROIZVODA, ROK ISPORUKE I PREUZIMANJE

Zbog prirode online poslovanja, ponuda proizvoda u online trgovini brzo se mijenja i mijenja te ažurira.

Datum isporuke proizvoda na zalihama je 2 radna dana za adrese dostave u Sloveniji, osim ako se GLS dostavi kasnije na svaku adresu isporuke (vidi točku 10.). Za ostale proizvode adresa dostave u Sloveniji je datum isporuke naveden pored proizvoda u internetskoj trgovini. Svaki proizvod iz internetske trgovine dostupan je u razumljivom roku.

Prilikom naručivanja, korisnik može odrediti jednu od sljedećih metoda preuzimanja proizvoda:

  • osobno u glavnom uredu društva, a u tom se slučaju ne plaćaju poštanski troškovi;
  • o poštanskoj dostavi, a u tom se slučaju plaćaju i poštanski troškovi.

4. NAČINI PLAĆANJA

Trgovac omogućuje korisniku sljedeće načine plaćanja za kupnju proizvoda iz online trgovine:

  • prijenosom cijene prije 10 na transakcijski račun trgovca nakon ponude ili predračuna, u kojem slučaju se primjenjuje online cijena (vidi točku 5.);
  • plaćanjem ili kreditnom karticom (BA, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), a u tom se slučaju online cijeni dodaje 3 postotna boda za troškove obavljanja transakcije u kartičnom poslovanju;
  • Plaćanje plaćanjem plaćanjem ili kreditnom karticom i plaćanjem instalnom linijom moguće je samo ako su podaci u korisničkom profilu za uplatitelja isti kao i podaci u korisničkom profilu za vlasnika platne ili kreditne kartice.

5. CIJENE

Online cijena odnosi se na sve registrirane korisnike internetske trgovine Trgovca. Marže su moguće na online cijeni prema odabranom načinu plaćanja (vidi točku 4.).

Sve cijene u internetskoj trgovini navode se u eurima i sadrže PDV, osim ako nije drugačije izričito navedeno. Cijene u internetskoj trgovini B2B ne sadrže PDV ili su te informacije izričito nalogane. Sve cijene u online trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave (vidi točke 3 i 10. Sve cijene odnose se samo na online narudžbu proizvoda putem online trgovine.

Sve cijene vrijede u trenutku dodjele ugovora i nemaju unaprijed određenu valjanost, tako da vrijede samo dok se njihova respectu vela ne promijeni. Unatoč iznimnim naporima da se osigura da Trgovac pruži najažesnije i najtočnije informacije, informacije o cijeni mogu biti netočne. U predmetu iz prethodne rečenice i u slučaju kada se cijena proizvoda mijenja tijekom obrade narudžbe, odnosno od trenutka narudžbe do potvrde narudžbe, Trgovac će:

  • u takvom slučaju, korisnik (kupac) ima mogućnost izmjene ili otkazivanja narudžbe u cijelo ili djelomično, ili potvrde narudžbe po novim cijenama, sve bez dodatnih troškova; Ili
    omogućiti korisniku (kupcu) da se povuče iz kupnje i istovremeno mu ponuditi rješenje koje će ići na obostranu korist i zadovoljstvo.

6. POSTUPAK KUPNJE

  • 6.1. Tehnički koraci koji vode do sklapanja ugovora o prodaji

Tijekom postupka kupnje korisniku (kupcu) dostupni su sljedeći tehnički koraci:

  • Prijava u internetsku trgovinu pomoću adrese e-pošte ili korisničke lozinke ako je korisnik (kupac) prethodno postavio korisnički račun (vidi također točku 1.);
  • Potražite određeni proizvod u ponudi proizvoda u internetskoj trgovini.
  • odabir proizvoda koji će se kupiti;
  • Dodajte odabrani proizvod za kupnju u košaricu
  • određivanje količine proizvoda koji se kupuje u košarici;
  • pregled cijene odabranog proizvoda u odabranoj količini, uključujući, ako postoji, naplaćenu porez;
  • odabir načina isporuke proizvoda (vidi također točke 3 i 10);
  • odabir načina plaćanja (vidi i točku 4.);
  • pregled narudžbe s odabranim načinom isporuke proizvoda i troškovima isporuke, ako ih ima;
  • potvrda i dodjela ugovora, a time i raskid kupoprodaje (vidi također bodove 6.3 i 6.4).

 

  • 6.2. Tehnološka sredstva koja omogućuju identifikaciju i ispravljanje pogrešaka prije dodjele ugovora

Prije naručivanja, korisnik (kupac) može, s trenutnim učinkom, jednostavno i jednostavno:

  • vidjeti i pregledati koje je proizvode odabrao i dodao u svoju košaricu;
  • vidjeti i pregledati cijenu svakog proizvoda i ukupnu cijenu ukupne odabrane količine svakog proizvoda;
  • mijenja odabranu količinu svakog proizvoda i izračunava novu cijenu tako izmijenjene količine;
  • uklanja odabrane proizvode koje ne želi kupiti iz košarice i naplaćuje odgovarajući porez prema poreznoj stopi koja se primjenjuje na odabrani proizvod i njegovu cijenu (porezna osnovica).

Prije potvrde narudžbe, korisniku (kupcu) se može omogućiti, s trenutnim učinkom, da:

  • mijenja način isporuke proizvoda koji ste odabrali;
  • mijenja odabrani način plaćanja i
  • pregledati i potvrditi pojedinačne promjene.

 

  • 6.3. Prihvaćen nalog

Nakon stavljanja narudžbe korisnik (kupac) putem e-maila dobiva obavijest od Trgovca da je narudžba prihvaćena. U roku od 1 sata od primitka ove obavijesti, korisnik (kupac) ima mogućnost otkazati narudžbu bez posljedica. Osim opcije otkazivanja, korisnik (kupac) ne može promijeniti sadržaj narudžbe nakon stavljanja narudžbe. Korisnik (kupac) uvijek ima sveobuhvatne informacije o statusu i sadržaju svake narudžbe u svom profilu na web stranici Trgovca.

  • 6.4. Potvrđena narudžba

Ako korisnik (kupac) ne otkaže narudžbu, narudžba će biti dodatno obrađena. Po primitku naloga trgovac provjerava inspekciju, provjerava dostupnost naručenih proizvoda te s razlogom potvrđuje ili odbija narudžbu. Kako bi provjerio podatke ili osigurao točnost isporuke, trgovac se također može telefonski obratiti korisniku (kupcu) na prijavljeni kontaktni telefonski broj. Po potvrdi narudžbe, Trgovac obavještava korisnika (kupca) putem e-maila o procijenjenom datumu isporuke. Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i Trgovca neopozivo je sklopljen u ovoj fazi (vidi točku 7.

  • 6.5. Poslana roba

Trgovac priprema, otprema i obavještava korisnika (kupca) putem e-maila u ugovorenom roku naručenih proizvoda. U e-mailu iz prethodne rečenice Trgovac također insouizira korisnika (kupca) o politici povrata proizvoda i obavještava ga o kontakt osobama u slučaju pritužbe ili kašnjenja u isporuci.

7. Kupoprodajni ugovor

Trgovac izdaje račun korisniku koji proizvod kupuje u internetskoj trgovini u pisanom obliku, pri skladu s troškovima i objašnjenjem prava na povlačenje iz kupnje vraćanjem kupljenog proizvoda, ako je potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor u obliku narudžbene narudžbene narudžbe pohranjen je elektroničkim putem na poslužitelju Trgovca i dostupan je korisniku (kupcu) u bilo kojem trenutku u njegovom korisničkom profilu. Kupoprodajni ugovor sklapa se na slovenskom jeziku.

Kupoprodajni ugovor između Trgovca i korisnika (kupca) sklapa se u trenutku kada Trgovac potvrdi narudžbu (vidi točku 6.2.). Od ovog trenutka sve cijene i drugi uvjeti kupnje su fiksni i primjenjuju se i na Trgovca i na korisnika (kupca).

8. Pravo na povlačenje, povrat proizvoda

Korisnik (kupac) ima pravo, u roku od 14 dana od dana zaprimanja naručenih proizvoda, obavijestiti Trgovca na kontakt adresi e-pošte info@matoyu.si da se povlači iz ugovora o kupoprodaji, a da ne mora navoditi razlog takve odluke. Povrat kupljenih proizvoda Trgovcu u roku povlačenja smatra se obavijesti o povlačenju. Jedini trošak koji korisnik (kupac) naplaćuje kao rezultat povlačenja iz kupoprodajnog ugovora je trošak vraćanja proizvoda Trgovcu.

Kupljeni proizvodi moraju se vratiti Trgovcu najkasnije u roku od 30 dana od dana obavijesti o povlačenju iz ugovora o kupoprodaji. Kupljeni proizvodi moraju se vratiti Trgovcu neozlijeđeni, u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini, osim ako su proizvodi uništeni, neispravni, izgubljeni ili smanjeni, a da korisnik (kupac) nije kriv. Ako je poštanski paket po kojem je korisnik (kupac) zaprimio naručene proizvode fizički oštećen, ako sadržaj nedostaje ili ako pokazuje znakove otvaranja, korisnik (kupac) mora pokrenuti postupak podnošenja prigovora u Pošti Slovenije (vidi točku 15.). Opcija povratka ne odnosi se na softver, audio i video medije ili ako je korisnik (kupac) otvorio sigurnosni pečat.

Za vraćene proizvode Trgovac vraća uplaćeni iznos ili poklon-bon koji se koristi korisniku (kupcu) u što prije i najkasnije u roku od 30 dana od primitka obavijesti o povlačenju, a svi promotivni kodovi i drugi popusti ne vraćaju se korisniku (kupcu). Povrat uplaćenog iznosa Trgovac daje na osobni ili transakcijski račun korisnika (kupca). Trgovac vraća edikulu poklon karticu kao kreditni dopis.

UPOZORENJE POVRATAK PAMETNIH SATOVA

Vraćeni pametni satovi moraju biti neoštećeni i očišćeni. U slučaju neočišćenog vraćenog sata s vidljivim tragovima nošenja, zadržavamo pravo naplate troškova čišćenja i dezinfekcije u iznosu od 5,00 € (pet).

9. Jamstvo

Proizvodi imaju jamstvo ako je navedeno na računu ili na jamstveni certifikat. Jamstvo vrijedi uz upute i uvjete navedeno na jamstvenim potvrdama i uz predodžbu računa. Jamstveni rok je naznačen na jamstveni list ili na računu. Informacije o jamstvu pružaju se i prilikom predstavljanja proizvoda u internetskoj trgovini. Ako u internetskoj trgovini nema podataka o jamstvu, proizvod nema jamstvo.

Korisnik (kupac) može zatražiti jamstvo od Trgovca ili izravno od proizvođača proizvoda ili njegovog ovlaštenog servisnog centra. Jamstvo kupac može izvršiti jamstvom i fakturom. Proizvođač ili njegov ovlašteni serviser dužan je obaviti popravak jamstva u roku od 45 dana od dana primitka proizvoda na popravak, inače zamijeniti proizvod drugim ekvivalentnim proizvodom u savršenom stanju.

10. Dostava

Trgovac će naručene proizvode isporučiti korisniku (kupcu) u ugovorenom roku. Ugovorni partner trgovca za dostavu je GLS d.o.o. Trgovac zadržava pravo odabrati drugu uslugu dostave ako će mu to omogućiti učinkovitije ispunjavanje narudžbe.

U slučaju pokupi proizvoda na poštanskoj dostavi, kupac plaća i poštanske troškove.

11. Sigurnost

Trgovac koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka i plaćanja. U te svrhe trgovac koristi 128-bitni SSL certifikat koji izdaje ovlaštena organizacija.

Braintree je osigurao odobrenja i transakcije kreditnim karticama. Odobrenja za kreditne kartice provode se u stvarnom vremenu odmah provjeravajući podatke kod banaka. Podaci o kartici ne pohranjuju se na poslužitelju Trgovca.

Sigurnost je ujedno i odgovornost samog korisnika osiguravanjem sigurnosti njegovog korisničkog imena i lozinke te odgovarajućeg softvera i antivirusne zaštite njegovog računala.

12. Briga o djeci

Trgovac u internetskoj trgovini ne prihvaća narudžbe od nekoga koga poznaje ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika. Trgovac ne nudi besplatan pristup proizvodima ili uslugama koje su štetne za djecu u internetskoj trgovini.

Bez izričite dozvole roditelja ili skrbnika, trgovac neće prihvatiti nikakve osobne podatke koji se odnose na djecu, niti će trgovac pružiti podatke prihvaćene od djece trećim osobama koje nisu roditelji ili skrbnici.

Svaka komunikacija usmjerena na djecu bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskoristiti povjerenje djece, nedostatak iskustva ili osjećaj odanosti.

13. Pravila o privatnosti

Dio ovih Općih uvjeta i odredbi je Politika privatnosti, koja je ovdje dostupna https://matoyu.hr/politika-privatnosti/.

14. Recenzije korisnika i recenzije proizvoda

Recenzije, komentari i recenzije proizvoda koje pružaju korisnici ili posjetitelji dio su funkcionalnosti internetske trgovine i namijenjeni su korisničkoj zajednici.

Trgovac nije odgovoran za sadržaj recenzija, komentara i recenzija proizvoda koje pružaju korisnici ili posjetitelji. Recenzije trgovaca, komentari i recenzije prije objavljivanja recenzije i odbijanja onih koji sadrže očite neistine, obmanjujući su, uvredljivi, opsceni ili po mišljenju trgovca ne nude nikakvu korist drugim korisnicima ili posjetiteljima internetske trgovine. Trgovac nije odgovoran za informacije u mišljenjima, komentarima i procjenama i ne srami se bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz tih informacija.

Podnošenjem mišljenja, komentara ili recenzije, korisnik ili posjetitelj izričiti putem pristaje na Uvjete korištenja i omogućuje Trgovcu da objavi dio ili cijeli tekst u svim elektroničkim i drugim medijima. Trgovac ima pravo koristiti sadržaj mišljenja, komentara ili ocjene na neodređeno vrijeme i u bilo koju svrhu u poslovnom interesu Trgovca, uključujući objavu u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja, komentara ili recenzije istovremeno izjavljuje i osigurava da posjeduje materijalna i moralna autorska prava za pisana mišljenja, komentare ili recenzije te da ta prava besplatno, inex ili neograničenog trajanja prenosi na Trgovca.

15. Odgovornost

Trgovac daje sve od sebe kako bi osigurao da su podaci objavljeni u njegovoj internetskoj trgovini akumulaci i točni, ali karakteristike proizvoda, datum isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da Trgovac ne uspije pravovremeno ispraviti podatke objavljene u internetskoj trgovini. U tom slučaju Trgovac će obavijestiti korisnika (kupca) o promjenama i omogućiti mu da se povuče iz narudžbe ili promijeni narudžbu (vidi točku 5.).

Iako Trgovac nastoji pružiti točne fotografije proizvoda koji se prodaju u online trgovini, sve fotografije treba uzeti kao simbolične. Fotografije ne pružaju svojstva proizvoda.

Od trenutka isporuke pošiljke s naručenim proizvodima trgovac ne smije biti odgovoran za slučajeve u kojima postoji fizičko oštećenje, uništenje ili gubitak pošiljke ili ako nedostaje sadržaj pošiljke ili ako pošiljka pokazuje znakove otvaranja. U tim slučajevima korisnik (kupac) mora pokrenuti postupak podnošenja prigovora s Pošta Slovenije. U slučaju oštećenja pošiljke, to čini tako da pošiljku pristiže u najbližu poštu u istom stanju u kakvom je zaprimljena bez dodavanja ili uklanjanja bilo čega te ispunjavanjem evidencije pritužbe. Trgovac će, zajedno s Pošta Slovenije, osigurati da se pritužba riješi što je prije moguće.

16. Pritužbe, sporovi i primjena zakona

Trgovac je u skladu s primjenjivim pravilima o zaštiti potrošača. Trgovac ima učinkovit sustav za rješavanje pritužbi i ima određenu osobu s kojom se korisnik (kupac) može povezati telefonom ili e-mailom u slučaju problema. U slučaju problema korisnik (kupac) se za pomoć može javiti na broj telefona: 069/901-933. Pritužbu korisnik (kupac) može podnijeti na e-mail adresu info@matoyu.si. Postupak rješavanja pritužbe je povjerljiv.

U roku od pet radnih dana trgovac će potvrditi da je zaprimio pritužbu i obavijestiti korisnika (kupcu) koliko će se s njom baviti te ga u svakom trenutku obavijestiti o tijeku postupka. Trgovac će dati sve od sebe da riješi sve sporove prijateljski. Ako se ne postigne sporazumno rješavanje spora, sud u Ljubljani ima isključivu teritorijalnu nadležnost za rješavanje svih sporova između Trgovca i korisnika (kupca). Trgovac i korisnik (kupac), kao sudionici u elektroničkoj trgovini, uzajamno prepoznaju valjanost elektroničkih poruka na sudu.

Ovi Opći uvjeti i odredbe i svi sporovi između Trgovca i korisnika (kupca) podliježu i podliježu slovenskom materijalnom i procesnom pravu, bez primjene pravila privatnog međunarodnog prava koja bi upućivali na primjenu bilo kojeg drugog prava.

Odredbe Kodeksa elektroničke trgovine, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača primjenjuju mutatis mutandis na sve odnose te prava i obveze koje nisu uređene ovim Općim uvjetima poslovanja.

17. Izmjene općih uvjeta i odredbi

U slučaju izmjena propisa koji uređuju poslovanje internetskih trgovina, zaštitu podataka i druga područja vezana uz poslovanje internetske trgovine Trgovca te u slučaju promjena vlastite poslovne politike, trgovac može izmijeniti i/ili dopuniti ove Opće uvjete poslovanja, o čemu će korisnike obavijestiti na odgovarajući način, uključujući i konkretne informacije putem internetske stranice https://matoyu.si/. Sve izmjene i/ili dopune Općih uvjeta stupaju na snagu i primjenjuju se po isteku osmodnevnog razdoblja nakon objave izmjena i/ili izmjena. Iznimno, ako je izmjena i/ili izmjena Općih uvjeta rada nužna za usklađivanje s propisima, te izmjene i/ili dopune mogu stupiti na snagu i koristiti se u kraćem vremenskom razdoblju.

Korisnik koji ne pristane na izmjene i/ili dopune ovih Uvjeta mora u roku od osam dana od objave obavijesti o izmjeni i/ili izmjeni Općih uvjeta, povući svoju registraciju, jer se u protivnom nakon isteka tog razdoblja ne razmatraju suprotni dokazi, a suprotni dokazi ne smiju biti dopušteni korisniku za prihvaćanje promjene i/ili dopune. Povlačenje registracije obavlja se tako da se korisnik pisanom izjavom obavijesti Trgovcu o otkazivanju.

Opće uvjete i odredbe donio je direktor Trgovca, u Ljubljani, dana 28.2.2020.

Želimo vam obilje ugodnih i pristupačnih kupnji u našoj online trgovini!

Košarica
Scroll to Top